Fotogalleri

30 oktober 2007 hadde Eikern fiskevernforening besøk av gruppe 1 med 7-klassinger fra Vestfossen barneskole. Da det ble mørkt reiste vi ut på              en av bekkene for å fange stamfisk. Vi fikk to fisker og alle elevene var veldig flinke og her er noen bilder av turen.

Bilder av gruppe 2, torsdag 1 november finner du lenger ned på siden.

Gruppe 1:    ( 7A )

Her har vi startet.                                                                        Mørk er det så det er bra og ha lys..                     Da var det på plass med ny sperring med håvene.

Er det noe fisk her tro.                               Noen fanger mens de andre ser på og lærer, så bytter vi.

1 november 2007 hadde vi med oss gruppe 2.   ( 7 B  )

Denne kvelden dro vi ut  med så og si skyfri kveldshimmel, det skulle absolutt ha kommet en del nedbør for at det skal bli bra stamfiske .

Da har vi begynt.                                                        På med vadere ble det også i kveld.                                                 Nå skal vi ned i bekken.

.                                                                                                                            Så bar det ut i bekken                                                          oppover bekken jevnt og trutt.                                                   Skifte av sperre lag.

Så var det pølser og brus.

Da ønsker vi i Eikern Fiskevernforening bare å få lov til å si at alle de elevene som har vært med oss på disse to kveldene              har vært kjempeflinke, og det har vært en fornøyelse å ha de med seg ut på stamfiske.                                                              Vi i Eikern Fiskevernforening synes det har vært to spennende kvelder, og vi håper at dere som har vært med synes det              samme.

Eikern Fiskevernforening

Til forsiden

Gjestebok

Send oss bilder

På stamfiske med 7-klasseelever fra Vestfossen Barneskole.