.

Fotogalleri

Konkurransen 17-18 juni 2006.

Solen skinner og alt er klart, så da kan folket bare komme.                                     Utsetting av båtene gikk fint.                                                    Når båtene kom på vannet var det rigging.

Påmeldinga begynner sakte men sikkert.                                                    Og vips så er det hele igang.                                                                 Alt utstyr er dermed ute ,

Alle juniorene som fisket lørdag.                                                      Hva skal man velge av premie tro?                                                             Glade junior vinnere.

Så var det klart for grilling.                                                      Dette smakte godt etter en dag på bøljan den blå.                                             Grilling i solnedgang.

Praten går ivrig unna.                                                                      Koselig ikke sant.                                                           Aner vi noen gode historier her mon tro?

Godt med en pust i bakken.                                                               Kanskje litt vel stapp mett.                                                                     Klar for ny fiskeøkt.

Konkurransen nærmer seg slutten og premiene er satt opp.                                           Klar for innveiing.                                                                           Nå er det like før.

Flere har tatt opp båtene og slapper av etter nattens fiske.                       Det ligger fortsatt flere båter igjen på vannet.                            Her var det ikke mange fiskere å se, har de sovnet ?

Neida her er de og venter spent.                                                     Andre følger også interessert med.                                                Varmt og godt vær var det hele tiden.

Her sitter Erik og nyter solen.                                                                    En del av fangsten.                                                                   Innveiingen går mot slutten.

Enda en ørret inn på lista.                                                       Så var det utregning og kåring av vinner.                                                     Premieutdeling.

Stolte vinnere: Morten Fannum-Tommy Lindberg-                                   Stian  Vetterstad vant Lowrance ekkolodd.                                                                                                                                Tom Rune Jacobshaug og Stian Vetterstad.

Konkurranse