Medlemsskap i

Eikern Fiskevernforening.

( Innmeldingsskjema nederst på siden. )

Ved å bli medlem i Eikern Fiskevernforening støtter du kultiveringensarbeidet som gjøres for

ørreten i Eikern og alt annet arbeidet som foreningen gjør.

Foreningen drives på frivilligbasis så alle midler går rett inn i foreningens virksomhet og arbeide.

Alt dugnadsarbeide i foreningen skjer ved frivillig innsats, så ingen vil bli pålagt dugnadsoppgaver.

Dette gjør det fullt mulig og bare være støttemedlem via å betale medlemskontigenten.

Som medlem av Eikern Fiskevernforening vil du også få noen medlemsfordeler:

• Ved betalt medlemskontingent får du gyldig årskort for fiske i Eikern for samme sesong.
  • Som medlem har du muligheten til å løse årskort for bruk av båtrampa i Sandsbukta i Eikern.
  • Medlemmer har rabatt på varer i enkelte butikker, butikkene finner du ved å klikke her.
  • Deltagelse på medlemskvelder og årsmøte.

Medlemskontingenten koster kr. 200,- pr. år og blir sendt ut like etter innmelding, og like etter

årsskifte når man står registrert som medlem.

Ved kjøp av årskort for fiske i Eikern og Trollingkort er medlemsskap oppnådd.

Personer under 16 år har gratis medlemsskap med de samme medlemsfordelene bortsett  fra

årskort på båtrampe som innebærer at man er 18 år og har bil.

Medlemskontingent betales fra den dag man fyller 16 år.

Innmeldingsskjema:

Ønsker du og bli medlem fyll ut skjemaet og send inn, opplysningene vil bli behandlet fortrolig.

Alle opplysninger merket med * må fylles ut.
    ( Får du ikke sendt inn skjemaet send en                                                                                                 mail med de samme opplysningene)

( Fødselsdato er viktig om du er under 16 år, er ikke                                                                                                   fødselsdato notert antar vi at du er over 16 år.)