Fotogalleri

Klikk for:

RESULTATER          REFERAT

Har du bilder av konkurransen du vil dele med oss, så bare send de via foreningens mail så legger vi de ut under denne siden.                                                        Bilder  merket med TG er fotografert av Tommy Gleden.

Noen er på vannet allerede.                                                            Bryggen fyller seg opp.

TG                  Ser ut til at de fleste har alt under kontroll, ikke mye aktivitet her.         Ikke mye bølger på vannet heller, eller hva?   T.G.                                Bare litt rigging her og der.               T.G.

T.G.                                                                                                 T.G.                                                                                                T.G.

T.G.                                      Litt småprat på kaia                                                           Like før premieutdeling for juniorer.

Da er det i gang.                                                                       Premiebord til juniorene.                   T.G.                                  Mange spendte juniorer.

En fornøyd junior på vei ned.                                                               Og fler skulle det bli.                                                                   Alle må opp å få premie.

Snart er premiebordet tomt,                                                     men det ble premie til alle juniorer,                        og selvfølgelig et deltagerbevis i form av en fiskestatuett

Litt justering så kan vi få bilde av-                                                Alle 31 juniorene på et brett.                T.G.                    Så en liten pause og grillmat skal fortæres.

Grillene ble flittig benyttet.                                             Gode og mette og klar for ny økt med fisking.                Mat ute i friluft og i solnedgang smaker alltid godt.

Ungdommene har allerede fått i seg maten.                                    Grillpølser og brød/lompe gikk unna.                                 Så bar det ut for å fiske igjen kl. 24.00.

Stille natt                                                 Så var det premieutdeling etter endt konkurranse.  T.G.                          Vinner  ble Team Slugger til venstre.

Annenplass  til Team Orvika som står til høyre.                                                Fornøyde vinnere.                                                                            Litt av fangsten                      T.G.

T.G.                                             Her er det en som vil ha et godt minne om konkurransen på Eikern 2008.                                               T.G.

Konkurranse    7-8 juni 2008