Til forsiden

Vil du gi din støtte til Eikern Fiskevernforening?

Foreningens organisasjonsnummer er: 983 340 687

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller  kan velge    ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker.                                Vi oppfordrer deg til å støtte oss i  Eikern Fiskevernforening

Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine - Lotto, Tipping og Joker for eksempel - og samtidig gi noe mer    til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos   Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening   (gjelder ikke Extra og Flax).               Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe    for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort   for å knytte deg til Grasrotandelen.         Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på norsk tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på én av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg navnet på vår forening og gjerne organisasjonsnummeret vårt, og ditt        spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer.
  2. SMS: GRASROTANDELEN organisasjonsnummer til 2020 (tjenesten er gratis).
  3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no
  4. Norsk Tipping Mobilspill.

Grasrotandelen går ikke utover innsatsen eller premien din.

Spillerkortet
  Spillerkortet til Norsk Tipping er selve nøkkelen til Grasrotandelen. Du må altså spille registrert for å være   grasrotgiver. Når du har funnet frem til den du ønsker å støtte, blir dette registrert på deg som spiller.    Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

Vinn – vinn!
  Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet noe for å være    grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner som går direkte      til den mottakeren du selv har knyttet til deg.

Vil du støtte grasrota?
  Når du skal levere spill fra og med mars 2009 av, vil du bli gjort oppmerksom på at Grasrotandelen finnes.    Denne informasjonen vil møte deg uansett om du spiller hos en kommisjonær, via norsk-tipping.no, på en    spillterminal eller på mobilen.

Det blir satt av penger til grasrotmottakeren din for hvert eneste spill du leverer, og du kan når som helst    avslutte din støtte eller bytte til annen mottaker.

Håper du vil støtte oss via Grasrotandelen, og vi takker for den        viktige støtten dette vil gi oss.                                                            Med dette er du med på og støtte opp om det nødvendige      kultiveringsarbeidet som gjøres for bla. ørreten i Eikern, samt at     også barn og unge vil få glede og nytte av denne støtten!

For eventuelle spørsmål så send en mail til oss, eller ring Bjørn-Egil 40286214.